Καλάθι

0item(s)

Δεν έχετε προϊόντα στο καλάθι σας

Product was successfully added to your shopping cart.

 

Επιστροφές προϊόντων

 

Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος οποιουδήποτε προϊόντος ο πελάτης μπορεί να ειδοποιήσει την εταιρεία είτε τηλεφωνικώς (2106626716) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@pacoartcenter.gr) αναφέροντας το ελάττωμα του προϊόντος.

Προϊόντα που δεν αλλάζονται και δεν επιστρέφονται:

  • Χρώματα
  • Πινέλα
  • Βιβλία
  • Φύλλα χρυσού


Η τυχόν επιστροφή του εμπορεύματος θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του και θα πρέπει να γίνει μέσω της εταιρείας courier που συνεργάζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα με χρέωση πελάτη, βάσει της υπάρχουσας τιμολογιακής πολιτικής. Αν όντως το προϊόν εξακριβωθεί ότι είναι ελαττωματικό, ο πελάτης μπορεί να ζητήσει είτε την επιστροφή χρημάτων, με τον τρόπο με τον οποίο είχε πληρώσει την παραγγελία - πιστωτική, αντικαταβολή κοκ - (πλέον των εξόδων courier) ή την αντικατάσταση του προϊόντος (πλέον και πάλι των εξόδων courier).

Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον: H επιστροφή του προϊόντος ολοκληρωθεί εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής του, στα φυσικά καταστήματα, μέσω της εταιρείας courier που συνεργάζεται το ηλεκτρονικό κατάστημα www.pacoartcenter.gr και (β) η συσκευασία δεν έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση. Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής, Δεν γίνονται δεκτές αλλαγές ή επιστροφές σε προϊόντα που έχουν πουληθεί σε ενέργειες Προσφορών και Εκπτώσεων.

 

Ακύρωση Παραγγελίας

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικώς (210 6626716) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@pacoartcenter.gr). Η δυνατότητα αυτή σας προσφέρεται μέχρι τη στιγμή που θα σας ενημερώσουμε για την αποστολή της παραγγελίας σας. Μετά το χρονικό αυτό σημείο δεν είναι δυνατή η ακύρωση.

Η εταιρία οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα επιστραφούν πρέπει να περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώθηκαν από τον καταναλωτή για την αγορά.

 

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).

Ο Πελάτης εφόσον αλλάξει γνώμη την ίδια στιγμή για την αγορά του μπορεί άμεσα να προβεί σε δωρεάν ακύρωση της παραγγελίας του σε συνεννόηση πάντα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (2106626716). Κύρια προϋπόθεση να μην έχει παραδοθεί το προϊόν σε Μεταφορική ή εταιρία Κούριερ.

Σε κάθε άλλη περίπτωση εντός 14 ημερολογιακών ημερών μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει (πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με την εταιρεία μας) με δικά του έξοδα στο φυσικό μας κατάστημα, PACO ART SUPPLIES IKE (Ν.Κώνστα 11, Κορωπί, Τ.Κ. 19400). Για τηλεφωνικές παραγγελίες ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας τηλεφωνικά (2106626716) ή να αποστείλει ηλεκτρονικό μήνυμα (info@pacoartcenter.gr).

Ο πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα, χωρίς να αναφέρει το λόγο, να επιστρέψει τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εφόσον πληροί τα παρακάτω κριτήρια :

  1. Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης ή την παραλαβή του (εφόσον ο Πελάτης έχει επιλέξει να κάνει τη παραλαβή τους από το κατάστημα) ο Πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση (εφεξής αναφορά ως «Υπαναχώρηση»).
  2. Η υπαναχώρηση αυτή μπορεί να γίνει χωρίς αιτιολογία και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση δηλαδή σε κατάσταση καινούριου. Πρέπει να είναι τοποθετημένο στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, κ.τ.λ.) όπου δεν θα πρέπει να έχει υποστεί φθορές/αλλοιώσεις. Όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας όπως έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών κ.τ.λ είναι απαραίτητο να είναι τοποθετημένα στην αρχική τους θέση.
  3. Για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται η απόδειξη λιανικής – τιμολόγιο (πρωτότυπο παραστατικό αγοράς) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
  4. Όταν πραγματοποιηθεί η παραλαβή των προϊόντων στην αποθήκη μας και εφόσον διαπιστωθεί ότι δεν χρησιμοποιήθηκαν και ότι βρίσκονται σε άριστη κατάσταση δίνεται η επιβεβαίωση πίστωσης του χρηματικού ποσού στο Πελάτη από την Εταιρία.
  5. Βάσει των παραπάνω και κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης του Πελάτη, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ από τη στιγμή που έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για αυτήν, υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε.
  6. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη.
  7. Σημειώνεται ότι δεν υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης ή επιστροφής σε εξατομικευμένα προϊόντα που έχουν παραχθεί ή προσαρμοστεί στις δικές σας ιδιαίτερες ανάγκες ή για προϊόντα που δεν επιστρέφονται για λόγους υγιεινής.
  8. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί κατά τη παραλαβή ότι με υπαιτιότητα της εταιρίας έχει αποσταλεί λανθασμένος κωδικός ή ελαττωματικό προϊόν ο Πελάτης στο πλαίσιο της εγγύησης οφείλει να το επιστρέψει στο φυσικό μας κατάστημα, PACO ART SUPPLIES IKE (Ν.Κώνστα 11, Κορωπί, Τ.Κ. 19400). Στη προκειμένη περίπτωση το προϊόν θα εξεταστεί από το τεχνικό τμήμα για να γίνει επισκόπηση του ελαττώματος και να εγκρίνει την αντικατάσταση του. Σε περίπτωση μη δυνατότητας αντικατάστασης του ίδιου προϊόντος προτείνεται με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη κωδικός εφάμιλλης ποιότητας ή αξίας. Σε περίπτωση μη δυνατότητας επιλογής θα πραγματοποιείται η πίστωση του ποσού που έχει καταβληθεί.